فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

تاریخچه لوازم خانگی بوش

تاریخچه لوازم خانگی بوش

تاریخچه‌ لوازم خانگی بوش  BOSCH

چندین نسل است که لوازم خانگی Bosch زندگی روزمره انسانها را بسیار آسان‌تر می سازند. آنها به انجام کارهای خانه سرعت می بخشند و به این ترتیب وقت بیشتری برای ما فراهم ساخته و کیفیت زندگی‌مان را بهبود می‌بخشند. با ما به آغاز داستان Bosch سفر کنید.

اولین کارگاه  Robert Bosch در سال 1886 میلادی، سنگ بنای شکل‌گیری لوازم خانگی Bosch شد.

Robert Bosch با راه‌اندازی کارگاه خود در زمینه‌ی مهندسی برق و مهندسی دقیق، زمینه‌های داستان موفقیت Bosch را در اشتوتگارت فراهم کرد. برای وی، حتی فکر کردن به عدم تولید بهترین محصول دنیا نیز غیرقابل‌تحمل بود. Robert  Bosch همواره این اصل را سرلوحه خود قرار می‌داد که کار صادقانه مهم‌تر از سود مقطعی است. به همین دلیل حدود 130 سال است که تمام محصولات Bosch با کیفیتی بی همتا، کامل ترین تکنولوژی و نهایت اطمینان عرضه می شوند.

مرحله بعد

در اواخر دهه‌ی 1920، حوزه‌های جدیدی از کسب و کار باید شکل می‌گرفت. این حوزه‌ها شامل لوازم خانگی برقی نیز می‌شد که قبل‌تر فقط در خانه‌های بزرگ و واحدهای تجاری یافت می‌شدند.

نخستین یخچال برقی  Bosch

در سال 1933، Bosch نخستین لوازم خانگی خود در آلمان را عرضه کرد. یخچال برقی کوچک محصول Bosch دارای گنجایش 60 لیتری و شکلی مدور بود. Bosch یخچالی تولید کرد که به دلیل مصرف معقول از فضای داخلی یخچال و نیز فضای جادار فریزر پیشتاز بود. طراحی این مدل باریک نیز یکی دیگر از دلایل محبوبیت فراوان آن بود. طرح کلاسیک این مدل را امروزه نیز میتوان در بسیاری از خانه‌ها دید. البته اکنون مجهز به جدیدترین فناوری‌ها نیز هست!

نخستین غذاساز  Bosch

لوازم خانگی برقی بیش از پیش قدم به زندگی خانواده‌های مدرن می‌گذاشتند. در آن زمان Bosch اولین غذاساز را راهی بازار کرد. «Neuzeit I» هم همزن است، هم خرد کن و هم ویژگی پوره، آسیاب و رنده کردن را دارا بود. این دستگاه بسیاری از کارهای آشپزخانه را از دوش بانوان برداشت و آشپزی را بسیار آسان‌تر کرد.

نخستین ماشین لباسشویی بوش

Bosch در سال 1958 به تولید انبوه رسید و شستشوی لباس بیش از پیش به کاری حاشیه‌ای تبدیل شد.

نخستین ماشین ظرفشویی بوش 

در دهه‌ی 60، نقش‌ زن در اجتماع در حال تغییر بود و دیگر کار کردن بانوان در بیرون از منزل عجیب نبود. Bosch با آسان تر کردن کارهای خانه برای بانوان به این حرکت عظیم پیوست. اولین ماشین ظرفشویی ساخت Bosch به دوران شستن طاقت‌فرسای ظروف با دست پایان داد. ماشین ظرفشویی موجب صرفه‌جویی در وقت، کار و آب ‌شد و همواره نتایج درخشانی در پی داشت.

لوازم خانگی کوچک با تأثیری بزرگ

سشوار دیواری آرایشگاه، مسواک‌های برقی، جاروبرقی و بسیاری دیگر از لوازم خانگی Bosch زندگی را در دهه 70 آسان کردند. در آن سالها حتی تخم‌مرغ آب‌پز برای صبحانه را نیز می شد به راحتی آماده کرد؛ چراکه اولین تخم‌مرغ پز Bosch در سال 1970 به بازار آمد

ماشین لباسشویی و خشک‌کن لباس در یک دستگاه

برای شستشو و خشک کردن شلوارهای پاچه گشاد دهه 70، دامن‌های کوتاه و پیراهن‌های پلی‌استر، Bosch نخستین ماشین لباسشویی-خشک‌کن را با برنامه‌ی شستشوی بدون وقفه تولید کرد

آماده کردن غذا ظرف تنها چند دقیقه!

دهه‌ی 70 دهه سرعت بخشیدن به کارها بود. Bosch از 1973 تا کنون با فرهای مایکروویودار از خانم‌های شاغل و البته از بقیه اعضای خانواده نیز حمایت کرده‌است.

یک وسیله خانگی، انبوهی از امکانات!

در دهه‌ی 1980، نیازهای مبرمی همچون لوازم خانگی به وجود آمد. امروزه Bosch قابلیت‌های بی شماری را در یک دستگاه گنجانده است. اولین اجاق گاز توکار مایکروویودار و فر چندمنظوره با فناوری تمیزی اتوماتیک توسط Bosch تولید شد.

بوش تاریخ انقضای میوه و سبزیجات را تمدید می‌کند.

از این پس، میوه و سبزیجات برای مدت طولانی‌تری در یخچال‌ها تازه و پرطراوت می‌مانند. در سال 1989، نوآوری دیگری از Bosch به بازار عرضه شد: فناوری خنک‌کننده 0°

بوش به دور از هر ماده مضری است، مثلاً: گازهای گلخانه‌ای

در دهه‌ 1990، جهان بیش از پیش متوجه لزوم حفاظت از محیط زیست شد. Bosch در این زمینه استانداردهایی وضع کرده است و یخچال‌های تولید خود در آلمان، یونان و اسپانیا را کاملاً به محصولات فاقد گاز كلروفلورو كربن‌ (CFC) و فلورو كربن‌ (FC) تبدیل نموده است.

از این پس، بهترین قهوه را در خانه سرو کنید: قهوه‌ساز  Bosch

دیگر نیازی نیست برای نوشیدن یک اسپرسوی خوب حتماً به کافی شاپ بروید. با قهوه‌سازهای تمام اتوماتیک اسپرسو می‌توانید از صرف اسپرسو یا کاپوچینوی دلخواهتان در فضای آرام خانه خود لذت ببرید.

دقت و صحت فوق العاده در اندازه‌گیری مواد شوینده

Bosch همواره در حال توسعه محصولات خود می باشد. از هر 10 مورد اندازه گیری مواد شوینده با دست، 9 مورد اشتباه است. ولی ماشین‌های لباسشویی‌ Bosch راهکاری دقیق ارائه می دهند. فناوری جدید i-DOS به طور اتوماتیک و بسته به مقدار و نوع لباس، مایع شوینده را با دقت کامل اضافه می‌کند. این ویژگی هم برای لباس‌ها و هم برای محیط زیست بسیار ایده آل است.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح