فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

عملکردهای اضافی ماشین ظرفشویی بوش

عملکردهای اضافی ماشین ظرفشویی بوش

عملکردهای اضافی ماشین ظرفشویی بوش

بسته به نوع تجهيزات ماشين ظرفشويی می توانيد عملکردهای اضافی مختلفی را انتخاب کنيد

صرفه جویی در وقت (VarioSpeedPlus)

با عملکرد "صرفه جویی در وقت" می توان زمان اجرای هر برنامه را حدود 20% تا 66% کوتاهتر کرد. برای آنکه در زمان کوتاه شده برنامه نتایج شستشو و خشک کردن بهینه باشد، مصرف آب و انرژی بیشتر می شود.

نیمه پر کردن دستگاه (Half Load)

اگر فقط مقدار کمی ظرف برای شستن داريد )مثلاً ليوان، فنجان، بشقاب)، میتوانيد از عملکرد نيمه پر (Half Load) استفاده نماييد. با اين کار در مصرف آب، انرژی و زمان صرفه جويی خواهيد کرد. برای شستشو، نسبت به زمانی که ماشين کاملاً پر است، مقدار کمتری شوينده داخل مخزن شوينده بريزيد.

بهداشت پلاس (Hygiene Plus)

در اين عملکرد، دما افزايش میيابد و به مدت طولانی باقی می ماند تا خاصيت ضدعفونی کنندگی تعريف شده حاصل شود. با استفاده مدوام از اين عملکرد وضعيت بهداشتی بهبود می يابد. اين عملکرد اضافی مثلاً برای تميز کردن تخته گوشت يا شيشه شير بچه ايده آل است.

IntensiveZone

برای ظروف مخلوط عالی است. میتوانيد قابلمه ها و ماهیتابه هايی را که کثيفتر هستند در سبد پايينی و همراه با آنها ظروفی را که به طور معمول کثيف هستند در سبد بالايی بشوييد. فشار آبپاشی برای سبد پايين با قدرت بيشتری خواهد بود و دمای شستشو کمی بيشتر خواهد شد.

خشک کردن صیقلی (Shine and Dry)

با افزايش حجم آب در طول روند شستشو و افزايش مدت زمان مرحله خشک کنندگی از ايجاد لکه جلوگيری شده و نتيجه خشک کنندگی بهتر می شود. مصرف انرژی کمی بيشتر می شود. توصيه می شود در صورت انتخاب علمکرد خشک کردن صيقلی (Shine and Dry) از جلادهنده استفاده شود (حتی درصورت استفاده از شوينده های ترکيبی).

صرفه جویی در مصرف انرژی (Energy Save)

با عملکرد صرفه جويی در مصرف انرژی (Energy Save) مصرف آب و انرژی کاهش می يابد. برای نتايج بهينه شستشو و خشک کنندگی زمان شستشو افزايش می يابد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح