فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

تنظیم مقدار مایع شوینده ماشین لباسشویی با سیستم هوشمند i-DOS

تنظیم مقدار مایع شوینده ماشین لباسشویی با سیستم هوشمند i-DOS

تنظیم مقدار مایع شوینده ماشین لباسشویی با سیستم هوشمند i-DOS

سیستم هوشمند i-DOS در ماشین لباسشویی های جدید بوش، مقدار مصرف مایع شوینده ماشین لباسشویی را برای شما تنظیم می کند. کافیست فقط با فشردن یک دکمه لباس های خود را براحتی بشوئید. سیستم i-DOS نه تنها از ماشین لباسشویی شما محافظت می کند بلکه باعث صرفه جویی بودجه و حفاظت از محیط زیست می شود.

اگر مقدار کافی پودر ماشین لباسشویی استفاده نکنید، لباس های شما به درستی تمیز نمی شوند و لکه های آنها کاملاً از بین نخواهد رفت، که این حالت باعث بوی بد و از بین رفتن رنگ لباس شما می شود.

مصرف بیش از اندازه پودر ماشین لباسشویی باعث افزایش شستشو می شود که در نهایت باعث مصرف بیش از حد انرژی و آب می شود. که در این حالت ممکن است لکه های پودر ماشین لباسشویی بر روی البسه شما باقی بماند، این حالت ممکن است باعث حساسیت و آلرژی پوست شود.

سیستم هوشمند i-DOS مقدار پودر ماشین لباسشویی را تا حد میلیمتر اندازه گیری می کند. سنسورهای مخصوص، جنس، حجم و میزان آلودگی البسه را تشخیص می دهد و با توجه به آن مقدار درست مایع شوینده را تشخیص می دهد. بدین ترتیب شستشوی لباس ها به نر می و بهترین شکل انجام می گیرد و نتیجه لباس هایی کاملاً  تمیز است. به همین علت باعث صرفه جویی در مصرف برق، مایع شوینده و آب سالانه تا میزان 7,062 لیتر (در شرایط سالانه 220 بار شستشو) می شود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح