فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

ویژگی ظرفشویی خوب

ویژگی های قابل قبول برای خرید یک ماشین ظرفشویی خوب

همه ما می دانیم قبل از خرید ماشین ظرفشویی ، اول باید بدانیم یک ماشین ظرفشویی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد و ما به عنوان مصرف کننده چه انتظاری از یک ماشین ظرفشویی داریم.  چون یک ماشین ظرفشویی خوب چیزی نیست که مانند کالاهای دکوری چند مدت یکبار عوض کنیم .  پس باید چیزی خرید کنیم که طول عمر زیادی داشته باشد.

 

در این مقاله به چند ویژگی ماشین ظرفشویی مانند : 
  • کم صدا بودن
  • جنس محفظه داخلی
  • بهترین برند ماشین ظرفشویی موجود در بازار
  • میزان مصرف انرژی
و... اشاره خواهیم کرد.

 

بی صدا بودن
یکی از مهمترین ویژگی های ظرفشویی خوب بی صدا بودن و کم صدا بودن آن است تا شخص بتواند در هنگام شب نیز وقتی همه افراد خانواده خواب هستند از آن استفاده کند.
یا آخر شب پس از مهمانی ماشین ظرفشویی بتواند دستیار خوبی برای ما باشد و ما بتوانیم بدون نگرانی از صدای بلند آن ظرف های خود را بشوییم.
به طور کلی هر ماشین ظرفشویی که در ۴۴ تا ۴۶  dB کار می کند ، به اندازه کافی بی صدا است . پس در هنگام خرید به این موضوع دقت کنید لازم نیست که برای محدوده کمتری از صدا پول بیشتری در هنگام خرید پرداخت کنید.
همچنین باید میزان مصرف انرژی و آب ظرفشویی انتخابی شما بالا نباشد چون این امر مربوط به هزینه ها میشود و در بودجه کلی شما تاثیر دارد.

 

استیل بودن محفظه داخلی
بیشتر ظرفشویی های موجود در بازار که جز ظرفشویی های خوب به حساب می آیند دارای محفظه داخلی با جنس استیل ضد زنگ هستند و مدل های ارزانتر ظرفشویی دارای محفظه پلاستیکی هستند.
البته باید اشاره کرد که هر دو مورد در مقابل نفوذ آب خوب هستند اما در فضا های استیل ضد زنگ ، زنگ ایجاد نمی شود و دوام بیشتری دارد .
و همچنین بر روی سطح استیل جرم و بوی نامطبوعی باقی نمی‌ماند .

 

 

برچسب انرژی ماشین های ظرفشویی خوب
از آنجایی که بیشتر مهمانی ها در شب است و بعد از رفتن مهمان ها باید ماشین ظرفشویی کلی ظرف تمیز تحویل شما بدهد پس یکی دیگر از ویژگی های مهم ماشین های ظرفشویی میزان انرژی مصرفی آن به حساب می‌آید که بهترین حالت آن به ترتیب  A+++ و A++ می باشد.
 
 
یکی از بهترین برندهای ماشین ظرفشویی موجود در بازار
شرکت بوش یکی از بهترین سازنده های ماشین ظرفشویی بوده که بهترین و با کیفیت ترین ماشین های ظرفشویی را وارد بازار کرده است .
این برند در دو نوع آلمانی و ترکیه ای در بازار موجود است که نوع آلمانی کمی با قیمت بالا تر از نوع ترکیه ای به فروش می رسد.
اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش را دارید خیالتان راحت باشد که به این زودی ها نیاز به تعمیر پیدا نمیکند و بسیار با دوام و برای یک عمر میتوان روی آن حساب کرد.
 
برای خريد ماشين ظرفشويی بوش كليك كنيد
 
☎️ مرکز تماس بوش ایران جهت مشاوره خرید : 33545822 - 33545821 - 33553080
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح