فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ | Tuesday 19 March 2024

روشهای مختلف پرداخت

روشهای مختلف پرداخت

فروشگاه بوش ایران ، جهت رفاه مشتریان خود روش‌های متعددی را برای پرداخت هزینه و نهایی کردن خرید برای کاربران فراهم کرده است. کاربران با هر یک از روش‌های که تمایل داشته باشند می‌توانند هزینه خرید خود را پرداخت کرده و پس از تایید کارشناس، کالای خریداری شده را تحویل بگیرند.

پرداخت آنلاین

کاربران وب سایت بوش ایران می‌توانند در هنگام نهایی کردن خرید، برای پرداخت هزینه خرید از گزینه پرداخت آنلاین استفاده کنند. در حال حاضر درگاه‌ پرداخت الکترونیکی بانک‌ ملت بر روی سایت قرار داده شده و تمامی دارندگان کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب - از تمام بانک‌ها - می‌توانند با استفاده از این درگاه‌ خرید خود را نهایی کنند.


پس از انتخاب ، کاربر به صفحه درگاه اینترنتی بانک مورد نظر رفته و با وارد کردن اطلاعات حساب خود، هزینه را پرداخت می‌کند. لازم به توضیح است که در صورت تراکنش موفق کاربر به‌طور خودکار به سایت  بوش ایران بازگشته و خرید او در سامانه ثبت می‌شود.

در صورت بروز هرگونه مشکل در پرداخت اینترنتی، وجه پرداختی به‌طور خودکار توسط بانک ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب مبدا ارجاع داده خواهد شد. در غیر این‌صورت می‌توانید با در اختیار داشتن اطلاعات پرداخت ناموفق، مراتب را از پشتیبانی بانک مذکور پیگیری کنید.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح