فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 29 March 2024

خدمات پس از فروش ماشین لباسشویی بوش

خدمات مشتریان برای ماشین لباسشویی بوشBosch

برای بسیاری از خانوادهها یک روز عادی بدون ماشین لباسشویی غیر قابل تصور است. اینکه خانواده چندنفره باشد یا یک نفره فرقی ندارد- زیرا همه¬ی ما هر روز لباس کثیف میکنیم. لکهها و بوها - حاصل فعالیتهای ورزشی، بازی با کودکان یا زندگی روزمره و کاری - در همه جا هستند و فقط ماشین لباسشویی میتواند آنها را پاک کند.

اما اگر ماشین لباسشویی شما ناگهان از کار بیفتد چه؟ سریعاً نیاز به کمک دارید و این همان چیزی است که مرکز خدمات مشتریان Bosch برای ماشین لباسشویی شما به شما ارائه میدهد.

پلاک مشخصات - برای کمک فوری

برای تضمین اینکه تکنیسین متعهد خدمات مشتریان Bosch حتی به صورت تلفنی راهنماییهای تخصصی را به شما ارائه دهد، باید قبل از تماس خود دو چیز مهم را پیدا کنید: شماره محصول (E-NR) و تاریخ تولید محصول (FD) که روی پلاک مشخصات ماشین لباسشویی شما درج شدهاند. بسته به مدل ماشین لباسشویی، پلاک مشخصات یا داخل درب و یا پشت محصول قرار دارد. بدین ترتیب، میتوانید مطمئن باشید که تکنیسین خدمات مشتریان Bosch میتواند قطعات یدکی مناسب ماشین لباسشویی شما را برای تعمیر سریع آن به همراه بیاورد.

و اگر برای ماشین لباسشویی خود نیاز به قطعات یدکی یا لوازم جانبی دارید، باز هم باید اطلاعات پلاک مشخصات محصول خود را بدانید. قطعات یدکی یا لوازم جانبی مناسب را تنها میتوان با استفاده از E-NR درست مشخص نمود.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح