فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

خدمات پس از فروش یخچال فریزر بوش

خدمات مشتریان ویژهی یخچال فریزر Bosch

سلامت هر یک از ما و خانواده-هایمان برایمان اهمیت خاصی دارد. به همین دلیل است که ما همیشه میخواهیم که فقط غذای تازه و عالی بخوریم.

اما اگر یخچال فریزر از کار بیفتد، اقدام فوری مورد نیاز است. زیرا غذاهای سرد و منجمد ممکن است خیلی زود تازگیشان را از دست داده و ظرف مدت کوتاهی فاسد شوند. بنابراین مهم است که بتوانیم به خدمات مشتریانی روی آوریم که در مواقع اضطراری به آن اعتماد داریم درست مانند خدمات مشتریان ویژه¬ی یخچال فریزر Bosch. خدمات مشتریان Bosch با شبکه¬ی جامع خدماتی خود میتواند بسیار سریع به شما مراجعه و یخچال فریزر شما را به خوبی تعمیر کند.

پلاک مشخصات - برای کمک فوری

برای اطمینان از اینکه متخصص مجرب ما در بخش خدمات مشتریان Bosch بتواند دستگاه شما را سریعاً دوباره راهاندازی کند، باید از قبل دو چیز دربارهی فریزر خود را یادداشت کنید: شماره محصول (E-NR) و تاریخ تولید محصول (FD). هر دوی این اعداد روی پلاک مشخصات یخچال فریزر Bosch درج شده-اند و بسته به مدل محصول، داخل قسمت فریزر سمت راست یا چپ قرار دارد.

و اگر برای یخچال فریزر خود نیاز به قطعات یدکی یا لوازم جانبی دارید، باز هم باید اطلاعات پلاک مشخصات محصول خود را بدانید. قطعات یدکی یا لوازم جانبی مناسب فریزر شما را تنها میتوان با استفاده از E-NR درست مشخص نمود.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح