فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

خدمات پس از فروش ماشین ظرفشویی بوش

خدمات مشتریان برای ماشین ظرفشویی Bosch

ماشین ظرفشویی کارهای فراوانی را در آشپزخانه انجام میدهد. به علاوه، در هر شستشو در مقایسه با شستشوی دستی ظروف، در مصرف چندین لیتر آب آشامیدنی ارزشمند صرفهجویی میکند. اما حتی ماشین ظرفشویی Bosch نیز مانند هر وسیلهی برقی باکیفیت ممکن است دچار اختلال شود. در این صورت، مستقیماً با مرکز خدمات مشتریان مخصوص ماشینهای ظرفشویی تماس بگیرید.
با شبکه خدماتی گسترده Bosch، خدمات مشتریان بلافاصله به شما مراجعه و هرگونه مشکل ماشین ظرفشویی شما را سریع و مطمئن.

پلاک مشخصات - برای کمک فوری

برای تضمین اینکه تکنیسین متعهد خدمات مشتریان Bosch حتی به صورت تلفنی راهنماییهای لازم را به شما ارائه میدهد، باید دو چیز مهم درباره ماشین ظرفشویی خود را بدانید: شماره محصول (E-NR) و تاریخ تولید محصول (FD). این اعداد روی پلاک مشخصات محصول درج شدهاند - و به مثابه کارت شناسایی ماشین ظرفشویی شما هستند. بسته به نوع ماشین ظرفشویی خود، پلاک مشخصات آن یا داخل درب و یا روی لبه بالایی محصول قرار دارد. بهترین کار این است که قبل از آنکه به صورت تلفنی یا آنلاین با مرکز خدمات مشتریان Bosch تماس بگیرید، شماره محصول (E NR) و تاریخ تولید (FD) ماشین ظرفشویی خود را پیدا کنید تا تکنیسین متعهد خدمات مشتریان Bosch بتواند سریع و مطمئن ماشین ظرفشویی شما را تعمیر نماید.


و اگر برای ماشین ظرفشویی خود نیاز به قطعات یدکی یا لوازم جانبی دارید، باز هم باید اطلاعات پلاک مشخصات محصول خود را بدانید. قطعات یدکی یا لوازم جانبی مناسب ماشین ظرفشویی شما را تنها میتوان با استفاده از E-NR درست مشخص نمود.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح