فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

فرهای سری 8 بوش

فرهای سری 8 بوش

فرهای سری 8 بوش

 

لوازم خانگی بوش جهت آسودگی خاطر شما و ایجاد سهولت در زندگی روزمره طراحی شده اند. بوش با تمام جزئیات به این معناست.

ما اعتقاد داریم که هر اختراعی باید برای یک هدف طراحی شده باشد: اینکه زمانی را که شما در آشپزخانه می گذرانید تا حد ممکن لذت بخش سازد. از این روست که لوازم خانگی سری 8 را با تکنولوژی پیشرفته تر از تکنولوژی روز، طراحی ماندگار و کاربرد آسان طراحی کرده ایم تا بار کارهای خانه را از دوش شما برداریم و همیشه نتایج ایده آل به شما ارائه کنیم.

 

سیستم 4D Hotair

با سیستم 4D Hotair، شما می توانید سینی حاوی مواد غذایی را در هر کدام از 4 طبقه فر بطور دلخواه قرار دهید، نتیجه همواره ایده آل خواهد ود. پروانه های پنکه تعبیه شده در این فرها جهت چرخش خود را در طول عملکرد تغییر می دهند تا توزیع گرما به طور مساوی در هر سطح برقرار شود. علاوه بر این، با 4D Hotair شما می توانید در تمام چهار طبقه فر بطور همزمان آشپزی کنید.

 

تکنولوژی Assist

اگر در میان صدها کتاب آشپزی و حتی دستور پخت های خانوادگی خود بگردید نیز قادر به دستیابی به اطلاعات دقیق در مورد درجه حرارت و یا طول زمان پخت نخواهید بود. با قابلیت Assist بوش در تنظیمات اتوماتیک فر، دیگر نگران نباشید. کافیست به راحتی غذای مورد نظر خود را در پانل کنترل انتخاب کنید. سپس فر شما بطور اتوماتیک حالت گرمایشی ایده آل، درجه حرارت و طول زمان پخت را تنظیم می کند. وارد کردن این تنظیمات توسط خود شما نیز به راحتی امکان پذیر می باشد.

 

سیستم PerfectBake

پختن نان و شیرینی هیچگاه آسان تر از این نبوده است. سنسور پخت PerfectBake با حساسیت فوق العاده دقیق و منحصر به فرد، امکان اندازه گیری سطح رطوبت را فراهم و فرآیند پخت را بطور خودکار تنظیم می کند. تا زمانی که سنسور PerfectBake همه چیز را تحت کنترل دارد، شما دیگر نیازی به تنظیم حالت گرمایش، طول مدت پخت و نیز دمای فر نخواهید داشت. کافیست شما منوی خود را از پانل فر انتخاب کنید و سپس دکمه شروع را فشار دهید. فر شما تمام مراحل پخت را رعایت خواهد کرد. نتیجه: انواع نان، کیک و تارت به شکل ایده آل پخته خواهند شد.

 

سیستم PerfectRoast

هنگام تهیه مرغ شکم پر، کباب بره و انواع غذاهای برشته، با سنسور گوشت PerfectRoast همیشه ایده آل ترین نتایج را خواهید گرفت. درست همانند یک سرآشپز ماهر و در عین حال با سهولت کامل. سنسور گوشت از طریق چندین نقطه اندازه گیری بسیار حساس، دمای درون گوشت را بطور دقیق تعیین کرده، گوشت را بطور کامل برشته می کند. شما می توانید از سنسور گوشت در حالت مایکروفر بخارپز نیز استفاده کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح