فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

خرید جهیزیه عروس (راهنمای خرید ساید بای ساید، یخچال فریزر، لباسشویی و ظرفشویی)

خرید جهیزیه عروس (راهنمای خرید ساید بای ساید، یخچال فریزر، لباسشویی و ظرفشویی)

راهنمای خرید جهیزیه (ساید بای ساید، یخچال فریزر، لباسشویی و ظرفشویی)

خرید جهیزیه معمولاً از مدت‌ها پیش از مراسم عروسی آغاز می‌شود. خرید اجناس کوچکتر زودتر شروع می‌شود و خرید اجناس سنگین مانند یخچال، لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … به پس از پیدا کردن خانه موکول می‌شود.

امروزه اکثر زوجین جوان در هنگام خرید جهیزیه با تعداد بالایی از پیشنهادهای گوناگون روبرو می شوند، که انتخاب درست را برای آنها مشکل می سازد. با توجه به تنوع برندها و مدل ها و همچنین تنوع در بودجه زوجین برای خرید جهیزیه، تعیین بازه قیمت برای هر محصول کار سختی است و نیاز به مشورت با افراد خبره این حوزه را دارد، که با توجه به وقت گیر بودن مراجعه به تک تک فروشگاه ها و گاها اطلاعات ناقص فروشگاه داران، این کار سخت تر نیز می شود. در این میانه وجود یک وب سایت کامل در زمینه جهیزیه با قیمت های روز بازار لوازم خانگی و جهاز می تواند راهنمای خرید جهیزیه خوبی برای خانواده ها باشد.

آشپزخانه، با یک دو دوتا چهارتای ساده بیشترین هزینه های جهیزیه را از آن خود کرده است. یخچال، گاز، مایکروویو، ماشین لباسشویی و اخیرا هم ماشین ظرفشویی مهم ترین هزینه هایی است که برای پر کردن هر آشپزخانه ای لازمند. اینکه لوازم ضروری جهیزیه چقدر خرج روی دست تان بگذارد، در نهایت به انتخاب های خودتان بستگی دارد اما به طور میانگین چیزی بین 20 تا 30 میلیون تومان است.

این روزها بازار لوازم خانگی، همزمان با روزهای گرم تابستان به سمت داغ‌تر شدن می‌رود. رونق و تکاپویی که ناشی از نزدیک شدن تاریخ برگزاری جشن‌های عروسی و همزمانی آن با جشنواره‌های متعدد فروش محصولات لوازم خانگی شرکت‌های مختلف از جمله بوش است و در آن کیفیت محصولات، خرید از فروشگاه‌های بزرگ و بهره‌گیری از جشنواره‌های ویژه برای خریداران اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

بررسی نشان می دهد اولویت 80 درصد مردم ایران استفاده از لوازم خانگی بوش است. این استقبال چند دلیل دارد. یکی اینکه مردم ایران برندهای آلمانی را دوست دارند. یک عامل دیگر هم این است که برند بوش امتحان خود را در بازار ایران پس داده است.

برند بوش از گذشته یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی بوده و زیبایی و کیفیت محصولات این برند زبانزد خاص و عام است. برند بوش با ارائه تکنولوژی های جدید در صنعت لوازم خانگی توانسته مخاطبان خود را گسترش دهد.

 

ساید بای ساید و یخچال فریزرهای بوش

اینکه می خواهید یخچال فریزر دوقلو انتخاب کنید یا ترجیح می دهید یخچال تان ساید بای ساید باشد و یا حتی مدل های دو درب کوچک به سلیقه شما بستگی دارد اما نکته اصلی اینجاست که یخچال مورد نظرتان علاوه بر تطابق با سلیقه تان باید ابعادی متناسب با آشپزخانه داشته باشد.

تعداد محدودی از خریداران قبل از خرید می دانند چه مدلی با چه ظرفیتی مناسب آنها است. در حالیکه انتخاب ظرفیت مناسب شاید سخت ترین و مهم ترین بخش خرید یخچال فریزر به حساب بیاید. به طور معمول برای یک خانواده دو نفره یخچالی با ظرفیت 160 تا 200 لیتر کفایت می کند اما برای خانواده های پرجمعیت بهتر است سراغ مدل های 500 تا 700 لیتری بروید که شامل مدل های ساید بای ساید و دوقلو می شود.

پرفروش ترین مدل های یخچال فریزر در بازار ایران مدل های ساید بای ساید است. فروش بالای این مدل ها شاید بیشتر به علت طراحی بدنه و زیبایی ظاهری شان باشد.

یخچال فریزرهای دوقلو را با دقت بیشتری انتخاب کنید. قیمت این مدل ها کمی بیشتر از مدل های ساید بای ساید است و فضای بیشتری را اشغال می کنند و تنها برای آشپزخانه های بزرگ مناسبترند. همچنین فریزر فضای بسیار زیادی دارد و حجم بالایی از مواد غذایی را در خود جای می دهد. یخچال فریزرهای دوقلو بوش شامل یخچال و فریزر جداگانه می باشد که در کنار هم قرار می گیرند. جدا بودن محفظه یخچال و فریرز حمل دستگاه را آسان تر می نماید. هم چنین در صورت نبود فضای کافی در آشپزخانه می توان یخچال و فریزر را به صورت جدا از هم در محل های جداگانه قرار داد.

یخچال فریزرهای دو درب به علت ظرفیت پایین فریزر و فضای کم چندان پیشنهاد نمی شود اما برای آشپزخانه های کوچک گزینه ای بهتر از این مدل ها وجود ندارد. سری جدید یخچال فریزرهای بوش با ظرفیت بیشتر و طراحی پایین فریزر کاربردی، ساماندهی ایده آل و طراوت طولانی تری را برای شما به ارمغان می آورند. یخچال فریزر بوش با سیستم فیلتراسیون AirFresh، سیستم های خنک کننده VitaFresh، MultiAirFlow  و SuperCool ارائه دهنده ایده آل ترین راه حل ها برای طراوت و تازگیست.

سری جدید یخچال فریزرهای بوش با بهره وری از رده بندی بالا در مصرف انرژی و تکنولوژی هوشمند خود در هزینه های شما و نیز حفظ محیط زیست کمک بسیار می کنند. برخلاف لباسشویی و ظرفشویی، یخچال فریزر شما 24 ساعته روشن است بنابراین کم مصرف بودن محصول شما امری حیاتی است. برچسب انرژی A+ یخچال و فریزرهای بوش به معنای 25% مصرف کمتر نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A است. به وسیله تکنولوژی Vita Fresh یخچال های بوش مواد غذایی خود را به مدت طولانی تر تازه نگهداری کنید.

تمام یخچال و فریزرهای بوش مجهز به عنصر طبیعی نقره در دیوار داخلی می باشند که باعث عملکرد ضد باکتری شده در نتیجه طول عمر مواد غذایی افزایش پیدا می کند. کشوی تمام فریزرهای بوش مجهز به مکانیزم ضد برفک (NoFrost) می باشد که دمای این کشوها را با دمای فضای عمومی فریزر یکسان می کند.

 

ماشین لباسشویی؛ یک انتخاب مناسب سه میلیون تومانی

این روز ها، تنوع ماشین های لباسشویی آنقدر زیاد شده که به واقع آدم می ماند کدام یک مناسب ترین انتخاب است. به خصوص آن که نام و نشان شان هم معرف درستی از ماهیت آن ها نیست. هرکجا که سر می زنیم، به ندرت محصولی با نام تولیدکننده ایرانی به چشم می خورد. با این حال، نرخ خریدشان بین 1 تا 2 میلیون تومان درمی آید. بیش از 80 درصد انواع لباسشویی موجود در بازار، تولیدات به اصطلاح «مشترک» هستند. قطعات اصلی این محصولات از کشور مبداء که البته صاحب برند نیز است به کشور دیگری برای مونتاژ فرستاده می شود. به گفته فروشندگان لوازم خانگی، ترکیه امتیاز مونتاژ برخی مدل های ماشین لباسشویی برند «بوش» آلمان را گرفته که محصولاتش به بازار ایران هم راه پیدا کرده اند و طبیعی است که از مدل های «اصل آلمان» ارزان ترند.

انتخاب لباسشویی انگار بین اکثر زوج های ایرانی یک انتخاب بین سه تا چهار میلیون تومانی است. برندهای محبوبی مثل بوش، سامسونگ و ال جی محصولات خوبی را برای کاربرانشان با قیمتی بین دو تا پنج میلیون تومان فراهم کرده اند.  در نگاه اول ماشین های لباسشویی های بوش بسیار متنوع و متفاوت به نظر می آیند. کف قیمت 2 میلیون است و تا 5 میلیون تومان نیز می رسد، به رنگ های سفید، نقره ای و استیل که طراحی در بعضی شان تغییر کرده و مد روز شده است.

این طور که از گفت و شنود در بازار ماشین های لباسشویی بر می آید، محصولات اصل یک برند، بیشتر مورد تایید ند و به تبع آن گران تر. عموما از کیفیت و کارایی بالایی برخوردارند و نمی توان یکی را کمتر از دیگری دانست اما نرخشان کم و زیاد دارد. انواع لباسشویی های بوش وجود دارد که همگی اصل آلمان اند. قیمت ها از حدود 3 میلیون تومان شروع می شود و تا 5 میلیون می رسد. این ها جدیدترین و پیشرفته ترین ها هستند. اگر شما می خواهید که یک لباسشویی تا 2 و نیم میلیون تومان بخرید، واقعا حیف است که کمی بیشتر پول ندهید و بوش نخرید. این برند هیچ وقت اسم خود را خراب نکرده است. بوش کار مشترک با ترکیه هم دارد که محدوده قیمتش 2 میلیون تا 4 میلیون تومان است اما در آلمان تولید شده، 10 سال گارانتی و 36 ماه ضمانت تعویض دارد که از «امکانات خاص بوش» است. وقتی صحبت از برند بوش می شود، به صراحت می توان کیفیت خوب و امکانات مناسب آن را تایید کرد.

طراحی ویژه دیواره های جانبی به همراه موتور جدید BLDC باعث سکوت و ثبات بی رقیبی در لباسشویی های بوش شده است.

لباسشویی های سری Home Professional بوش را بهترین مدل حال حاضر بازار می دانند، برنامه های متنوع شستشو و مصرف پایین انرژی از مهمترین فاکتورهای این مدل است. ماشین لباسشویی بوش در حین کیفیت بالای ساخت با استفاده از سیستم هوشمند در طول شستشو به همراه طراحی دیگ منحصر به فرد و سیستم I-DOS نتایج عالی را برای شما به ارمغان می آورد. با تکنولوژی Vario Perfect  علاوه بر صرفه جویی در آب و برق در زمان نیز صرفه جویی می شود.

لباسشوی های بوش، کاملترین و بهینه ترین برنامه های شستشو را دارند. محافظت از لباس های مجلسی مستلزم آن است که با دقت شستشو شود. بوش به وسیله برنامه Delicates به شما این امکان را می دهد تا لباس های مجلسی خود را کاملا حرفه ای شستشو نمایید. برنامه شستشوی sportwear بهترین شستشو را برای لباس های ورزشی شما ارائه می کند.

ماشین ظرفشویی؛ یک میلیون تا پنج میلیون تومان

حالا که مدتی است ماشین ظرفشویی پای ثابت آشپزخانه ها شده است، بد نیست سری به قیمت مدل های مختلف بزنیم. خیلی از زوج ها به خرید مدل های رومیزی شش تا هشت نفره بسنده می کنند. مدل های رومیزی هم بسته به برندشان معمولا بین یک تا دو میلیون قیمت دارند. از طرفی محبوبیت مدل های شش نفره رومیزی بوش هم که حدودا بین دو میلیون تا سه میلیون تومان ارزش دارند، کم نیست. مدل های پرفروش ماشین ظرفشویی های 14 نفره بوش، عموما بین سه تا پنج میلیون قیمت دارند. ظرفیت بالا و تنوع برنامه های شستشو، مهمترین فاکتور انتخاب 14 نفره ها هستند.

بوش به اهمیت مصرف انرژی و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی واقف است. بوش به مصرف پایین و کیفیت بالای محصولات خود تأکید دارد چنان که تمام ظرفشویی های بوش دارای رتبه  AAAمی باشد و همین امر ظرفشویی های بوش را به كم مصرف ترین ظرفشویی های جهان تبدیل كرده است. تکنولوژی زئولیت، فقط منحصر به ماشین ظرفشویی های بوش است این تکنولوژی باعث می شود که آب تا دمای 100 درجه سلسیوس یا 212 درجه فارنهایت گرم شود و این بخار آب باعث خشک شدن کامل ظروف می شود و هیچ گونه لکه ای از رطوبت بر روی ظروف باقی نمی گذارد و همچنین منجر به کاهش زمان شست وشوی ظروف می شود که باعث کاهش مصرف انرژی در ماشین ظرفشویی می شود.

با استفاده از قابلیت Intensive Zone در ماشین ظرفشویی های بوش، سبد پایین می تواند کاملا تبدیل به محلی برای شستشوی ظروف بزرگ و قابلمه های بسیار کثیف شود. عملکرد با فشار زیاد و دمای بالای آب انجام می شود در حالی که لیوان ها و یا قاشق چنگال ها به صورت ملایم تر در سبد بالایی شسته می شوند. برای شستشوی آسان و به صرفه شما میتوانید با استفاده از برنامه شستشوی نصف ظرفیت (Half Load) از هر كدام از سبدها استفاده نمایید، با این کار زمان برنامه کاهش پیدا کرده و تا 30 % آب کمتر مصرف می شود. سیستم جدید سبدها فضای بیشتری را (14 نفره) در اختیارتان قرار خواهد داد. بعضی مدلها با داشتن 6 حالت مختلف برای تنظیم ارتفاع سبدها هر نوع چیدمانی را امكان پذیر می كنند و تمام ظروف به صورت كاملا مطمئن در سبدها جای می گیرند. سیستم كشوی و قابل تنظیم سبدها این اجازه را می دهند تا ارتفاع سبد بالایی را حتی زمانی كه پر است تنظیم نمایید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح