فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

پخت غذا با AutoCook ،AutoPilot و پخت آرام با فر برقی توکار بوش

پخت غذا با AutoCook ،AutoPilot و پخت آرام با فر برقی توکار بوش

پخت آرام

پخت آرام روشی برای پخت غذا در زمان طولانی و با دمای کم است. به همین دلیل به آن "پخت در دمای پایین" نیز گفته می شود.
پخت آرام برای تکه های گوشت مرغوب (برای مثال قطعات نرم گوشت گاو، گوساله یا پرندگان) که باید صورتی و آبدار بمانند، بسیار مناسب است. گوشت بعد از پخت نرم و آبدار می ماند.

مزیت این نوع پخت، برنامه ریزی بهتر منوی آشپزی است زیرا گوشتی که با این روش پخته شده، می تواند به راحتی گرم نگه داشته شود. گوشت در هنگام پخت نیازی به برگرداندن ندارد. برای آنکه حرارت فر یکنواخت باقی بماند، درب دستگاه را بسته نگه دارید.
فقط از گوشت بدون استخوان تازه، تمیز و بهداشتی استفاده کنید. رگ و پی و چربی را با دقت از لبه های گوشت جدا کنید. در پخت آرام، چربی مزه ای شدید و متمایز می گیرد. از گوشت مزه دار شده نیز می توانید استفاده کنید. از گوشتی که یخ آن باز شده استفاده نکنید.
بعد از پخت آرام، گوشت می تواند بلافاصله بریده شود. به زمان انتظار نیازی نیست. به دلیل روش پخت خاص، گوشت ظاهری صورتی دارد اما خام یا بیش از حد پخته نیست.

توجه: در حالت پخت آرام، به تأخیر انداختن شروع پخت با استفاده از عملکرد زمان پایانی امکان پذیر نیست.

پخت غذا با AutoCook و AutoPilot

با عملکرد "AutoCook" شما می توانید طیف وسیعی از غذاها را طبخ نمایید. دستگاه بیشتر تنظیمات را به صورت خودکار برای شما انجام می دهد.

با استفاده از حلقه کنترل، غذاهایی را که امکان پختن آنها با عملکرد AutoPilot وجود دارد مرور کنید. غذای خود را قبل از قرار دادن در محفظه پخت وزن کنید تا بتوانید وزن صحیح را تنظیم نمایید. زمان پخت برحسب نوع و وزن غذا محاسبه می شود و قابل تغییر نیست.

ادامه پخت

بعد از تمام شدن زمان پخت، در صورتی که از نتیجه پخت راضی نیستید می توانید پختن غذا را ادامه دهید. پیغامی روی نمایشگر ظاهر می شود که از شما می پرسد آیا می خواهید پختن غذا را ادامه دهید یا خیر. در صورتی که مایل هستید پخت غذا ادامه یابد، دکمه  Start/Stop را فشار دهید. زمانی برای ادامه پخت پیشنهاد داده می شود که قابل تغییر است. برای راه اندازی عملکرد، دکمه  Start/Stop را فشار دهید. زمان پخت را هر چند بار که لازم باشد می توانید تمدید کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح