فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

ساید بای ساید سامسونگ

برای مشاهده مدل های ساید بای ساید سامسونگ اینجا را کلیک نمائید

کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor)

- کاهش مصرف انرژی

کمپرسور خطی Digital Inverter سامسونگ جریان برق را تنظیم می کند و در مقایسه با مدل های متداول تا 40% در  مصرف انرژی صرفه جویی می کند. این کمپرسور براساس نحوه استفاده مصرف کننده و شرایط محیط، فضای داخلی را به بهترین حالت تنظیم می کند و زمان نگهداری مواد غذایی را افزایش می دهد. کمپرسور خطی هوشمند، به سرعت هوای خنک تولید می نماید و سرعت و تناوب آن به منظور حفظ درجه حرارت مطلوب و پایدار در داخل یخچال کنترل می شود. به گونه ای که به شما امکان صرفه جویی در مصرف غیر ضروری انرژی را می دهد.

- حفظ تازگی

این عملکرد یخچال های سامسونگ تولید دی اکسید کربن را به حداقل می رساند و مزه و تازگی غذا را حفظ می کند.

- کم صدا

عملکرد بهینه این کمپرسور باعث می شود تا صدای آن بسیار کم باشد به صورتی که صدای کمپرسورهای Digital Inverter سامسونگ حتی در سکوت شب هم به سختی شنیده می شود.

- کنترل ولتاژ

یخچال و فریزرهای سامسونگ در هر ولتاژ با وجود هر نوسان برق با کمترین میزان مصرف انرژی و به بهترین روش مواد غذایی را تازه نگه می دارند.

 

سیستم خنک کنندگی دوگانه (Twin Cooling Plus System)

تکنولوژی Twin Cooling به معنای خنک کننده دوگانه می باشد. در این سیستم با وجود تنها یک کمپرسور از دو فن و دو اپراتور مجزا جهت خنک سازی یخچال و فریزر بصورت جداگانه استفاده می شود. این ویژگی امکان نفوذ هوا بین دو محفظه یخچال و فریزر را بطور کامل از بین می برد. به این دلیل مزایای زیر را می توان از فواید Twin Cooling دانست:

- حفظ رطوبت بیشتر در یخچال به دلیل جلوگیری از نفوذ هوای خشک فریزر

- عدم امکان تلاقی بو بین دو محیط

- عدم اهمیت چیدمان مواد غذایی در یخچال

 

فضای داخلی بیشتر با تکنولوژی Space Max

1. افزایش ظرفیت داخلی با تکنولوژی Space Max

ویژگی Space Max سامسونگ با استفاده از تکنولوژی های کلیدی Smart Eco System و Vacuum Insulation Panel (VIP)  نه تنها ظرفیت داخلی را افزایش داده بلکه مصرف انرژی را نیز کاهش داده است.

2. Smart Eco System

این سیستم با استفاده از شبکه ای از حسگرهای هوشمند، دما و رطوبت فضای داخلی یخچال را براساس نحوه استفاده مصرف کننده و دمای بیرون تنظیم می کند.

3. Vacuum Insulation Panel (VIP)

سامسونگ از طریق تکنولوژی VIP با باریک نمودن ضخامت دیواره ها فضای داخلی یخچال را افزایش داده است. این تکنولوژی با استفاده از عایق و ایجاد خلاء، دما را کنترل می کند و مصرف انرژی را کاهش می دهد.

4. افزایش فضای داخلی

VIP با طراحی متمایز عایق ها و کاهش 10 میلیمتری دیواره ها از 45 میلیمتر به 35 میلیمتر، بدون تغییر در ابعادخارجی یخچال، 100 لیتر فضای اضافی در یخچال ایجاد کرده است.

5. کاهش مصرف انرژی

تکنولوژی پیشرفته VIP با استفاده از ساختار لمینیت و ایجاد خلاء مصرف انرژِی را تا 9.4% کاهش داده است. این ساختار سرمای داخلی را حفظ می کند و از نفوذ گرمای محیط جلوگیری می کند.

 

روشنایی داخلی با  LED

استفاده از سیستم روشنایی LED برای روشن کردن فضای داخلی یخچال نه تنها فضای داخلی آن را روشن‌تر می‌کند، که به‌علت کوچک بودن این چراغ‌ها در مقایسه با لامپ‌های قدیمی، میزان گنجایش آن را نیز بیشتر می‌کند. از طرفی مصرف انرژی و گرمای تولید شده توسط دستگاه را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهد و باعث می‌شود تا دمای درون یخچال بالا نرود.

 

دوام و ماندگاری

ضمانت 123 ماهه برای کمپرسور خطی هوشمند، قابلیت اعتماد و دوام بلند مدت یخچال را تضمین می کند.

 

برای مشاهده مدل های ساید بای ساید سامسونگ اینجا را کلیک نمائید

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح