فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ | Tuesday 16 April 2024

چگونه رنگ کابینت را در دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنیم؟

💛آشپزخانه قلب منزل و قسمتی بسیار کاربردی در خانه محسوب می شود، اولین نکته در طراحی دکوراسیون آن انتخاب متریال و رنگ کابینت ها می باشد.
 
ستفاده از رنگ های مکمل می تواند ایده ی مناسبی باشد زیرا با افزایش هارمونی فضا را متعادل و زیبا می سازد. به صورت کلی در تقسیم بندی رنگ ها می توان گفت انواع رنگ های به کار رفته در کابینت های آشپزخانه به ۴ گروه زیر قابل تفکیک می باشند :
 
 
۱– رنگ‌های خاص، مدرن و به روز :
این رنگ ها  بنا به سلیقه و ذائقه رنگی افراد می توانند انتخاب شوند و در دوران های زمانی مختلف می توانند متفاوت باشند البته این رنگ ها برای آشپزخانه هایی کوچک و با ظاهر قدیمی نیز بسیار مناسب هستند زیرا ظاهر قدیمی را پنهان کرده و جلوه ای زیبا و تازه به فضا می بخشند.
 
 
۲– رنگ‌های روشن:
انتخاب رنگ‌های روشن برای فضاهای کوچک مناسب می باشند زیرا ظاهری مطلوب و ملایم به دوراز شلوغی به فضا می دهند.
۳– رنگ‌های شاد و گرم:
این رنگ ها بسیار محرک بوده و به فضا انرژی می بخشند  برای مثال رنگ‌های گرم مانند زرد روشن، قرمز و نارنجی تحرک و پویایی را افزایش در حالی که آبی و نیلی آن را کاهش می‌دهند.
 
۴– رنگ‌های خنثی:
رنگ‌های خنثی، انتخاب هوشمندانه‌ای برای آشپزخانه های کوچک و در مواقعی است که انتخاب رنگ برایتان دشوار است این رنگ ها قابل تطبیق و ترکیب با رنگ های مختلف بوده و در آشپزخانه هایی که دارای رنگ های زیاد و متضاد هستند مناسب هستند  برای مثال رنگ سفید، بژ ورنگ چوب فضا را ساده و قابل انعطاف تر می سازد.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح