فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | Saturday 27 July 2024

شرکت بوش سرویس ، نماینده رسمی و انحصاری بوش در ایران

شرکت بوش سرویس ، نماینده رسمی و انحصاری بوش در ایران

شرکت بوش سرویس ، نماینده رسمی و انحصاری خدمات بوش در ایران

شرکت بوش سرویس ، شرکت انحصاری و قانونی خدمات بوش در ایران است.هلدینگ بوش سرویس به عنوان شرکت مادر ، 4 نماینده رسمی و قانونی در ایران دارد که این 4 شرکت به عنوان زیر مجموعه ی شرکت بوش سرویس ، دارای خدمات یکسان هستند و مدل و کد و قیمت کالاهای آنها با هم یکسان است و هیچ تفاوتی بین کالاها و قیمت های آنها وجود ندارد.

شرکت های زیر مجموعه شرکت بوش سرویس عبارت اند از:

1- شرکت کاسپین 

2-شرکت مهستان

3- شرکت کاراگستر

4- شرکت سناپویان

چگونه مشتری میتواند تشخیص دهد که فروشگاه نمایندگی رسمی و معتبر بوش سرویس است؟

طبق قرارداد شرکت بوش سرویس با هر یک از نمایندگان خود ، هر نماینده فروش ( فروشگاه )در سطح کشور ، فقط میتواند با یکی از شرکت های مذکور قرارداد ببندد و فقط نماینده یک شرکت باشد.بنابراین هر فروشگاه فقط میتواند کالای بوش را با یک گارانتی بفروشد.

تابلو بوش بر سر در فروشگاه الزاما نشان از فروشگاه رسمی نیست .

صرف داشتن تابلو بوش بر سر در یک فروشگاه به معنای نماینده رسمی و معتبر بوش سرویس نیست.فروشگاهی نماینده ی رسمی و معتبر بوش است که کالای بوش را فقط با یکی از گارانتی های بوش سرویس بفروشد و همچنین کالای بدون گارانتی بوش سرویس که شامل گارانتی های متفرقه است را در فروشگاه در ویترین خود نداشته باشد.همچنین کالا از برندهای دیگر نیز در فروشگاه خود نداشته باشد.

دفترچه ضمانت نامه بوش سرویس چه شرایطی دارد؟

دفترچه ضمانت نامه در داخل پکیج دستگاه وجود دارد و خود مشتری پس از دریافت کالا ، میتواند دفترچه را از داخل دستگاه بیرون آورده و شماره ، کد کالا و سریال کالا را با خود کالا چک کند .دفترچه راهنما دارای هولوگرام است و نام یکی از گارانتی های شرکت بوش سرویس بر روی آن ذکر شده است.

مشتری پس از کنترل دفترچه ضمانت نامه ، میتواند به شرکت گارانتی مربوطه خود تماس بگیرد و سریال دستگاه خود را اعلام کند و برای نصب و هماهنگی اعزام کارشناس نصب  اقدام کند.

مشتری چگونه میتواند کالای اصلی بوش را از کالای قاچاق و فیک بوش تشحیص دهد؟

هر کالای بوش بدون گارانتی بوش سرویس و بدون دفترچه ضمانت نامه با هولوگرام بوش سرویس ، کالای قاچاق و بدون گارانتی محسوب میشود.

گارانتی های متفرقه زیادی برای برند بوش در بازار وجود دارد.که از گذشته نیز در بازار بوده اند ولی هیچ کدام از این شرکت های گارانتی کننده ، مبدا و جایگاه خاصی به عنوان شرکت خدمات دهنده ندارند و فقط کالاهایی که به صورت کوله بری و قاچاق از طریق بانه وارد کشور میشوند را گارانتی میکنند و تحت نظارت هیچ مرجع قضایی نیستند.

کالاهای شرکت بوش سرویس چه ویژگی دارد؟

تمام کدهای کالای شرکت بوش سرویس با 4 گارانتی ذکر شده دارای یک نام و یک کد هستند و به سفارش کشور ایران ، نامگذاری و کدگذاری میشوند.

بنابراین تمام کالاهایی که با کدهایی غیر از حروف و اعداد نام کالاهای بوش سرویس در بازار وجود دارد ، کالای بدون گارانتی و قاچاق محسوب میشود.

 

 

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح