فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

خرید ایمن ، آسان و ارزان از فروشگاه بوش ایران برای مشتریان سراسر ایران

خرید ایمن ، آسان و ارزان از فروشگاه بوش ایران برای مشتریان سراسر ایران

خرید ایمن ، آسان و ارزان از فروشگاه بوش ایران برای مشتریان سراسر ایران

فروشگاه بوش ایران ، نمایندگی مرکزی فروش محصولات بوش با گارانتی رسمی و انحصاری بوش سرویس در ایران میباشد.

مزایای خرید از فروشگاه بوش ایران

کالای اصل با گارانتی رسمی

بوش ایران ، کلیه کالاهای بوش را با ضمانت نامه رسمی و انحصاری بوش سرویس ارائه میکند و گارانتی رسمی بوش سرویس ، تضمین اصالت و کالای با کیفیت بوش است.

بهترین قیمت بازار بورس امین حضور

بوش ایران ، به عنوان نمایندگی مرکزی بازار بورس امین حضور تهران ، قیمت کلیه کالاهای خود را به قیمت عمده فروشی در وب سایت درج میکند و بهترین قیمت بازار بورس را ارائه میدهد.

هدایای ویژه 

یوش ایران به منظور قدردانی از مشتریان خود ، جشنواره ها و پروموشن های مختلفی را برگزار میکند.که علاوه بر بهترین تخفیف ، هدایای ویژه هم به مشتریان خود اعطا میکند.

ارسال رایگان

بوش ایران ، علاوه بر تخفیف و هدایای ویژه که بر روی هر کالا به مشتری میدهد ، ارسال کالا را تا درب منزل در شهر تهران و تا باربری برای شهرستان ها رایگان کرده است.

همچنین ارسال کالاهای ریز آشپزخانه برای مشتریان سراسر ایران رایگان است.

 

سفارش آنلاین

مشتریان سراسر ایران ، به آسانی میتوانند از طریق وب سایت Bosch-iran.com ثبت سفارش آنلاین بکنند .مشاورین فروش بوش ایران به محض ثبت سفارش و درج مشخصات تماس ، با شما ارتباط برقرار خواهند کرد و پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

پرداخت آنلاین

در زمان ثبت سفارش ، مشتریان شهرستان میتوانند با انتخاب گزبنه پرداخت آنلاین خرید خود را نهایی کنند و از فاکتور و رسید پرداخت خود پرینت بگیرند.

پرداخت در محل

مشتریان شهر تهران ، میتوانند با انتخاب گزینه پرداخت در محل ، و با پرداخت بیعانه ،  کالای خود را خریداری کنند و الباقی مبلغ را درب منزل تسویه کنند. 

ارسال 48 ساعته

کلیه سفارشات شهر تهران ظرف مدت 48 ساعت به مشتری تحویل داده خواهد شد.و همچنین سفارشات مشتریان شهرستان ها ظرف مدت 72 ساعت تحویل داده خواهد شد.

ارسال به سراسر کشور

کلیه مشتریان شهرستان ها در سراسر ایران ، میتوانند به راحتی از وب سایت بوش ایران خرید کنند و هیچ محدودیتی در بین شهر ها برای ارسال وجود ندارد.

بسته بندی ایمن

کلیه سفارشات شهرستان ها ، بر روی بسته بندی و پلمپ دستگاه ، بسته بندی اضافی میشود و کالا تحویل باربری شده و بارنامه بیمه میشود.بیجک باربری  و بارنامه برای مشتری تلگرام میشود که مشتری دقیقا در جریان ارسال کالا و بارنامه خود قرار گیرد و کالا را 100 درصد سالم از باربری میتواند تحویل بگیرد.

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح