فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 20 April 2024

کدام ماشین ظرفشویی مناسب خانه شماست؟

کدام ماشین ظرفشویی، 
مناسب خانه ی شماست؟
 
چند مورد را باید در خرید ماشین ظرفشویی مد نظر داشت:
 
1-مخزن
ماشینهای ظرفشویی ارزان، دارای مخزنی از جنس پلاستیک و مدلهای گران قیمت تر، مخزنی از جنس فولاد ضدزنگ (اصطلاحا استیل) دارند. جنس استیل از زنگ زدگی، رسوب و لک شدگی جلوگیری میکند. در استفاده از مدلهایی با مخزن استیل، از مواد شوینده دارای سفید کننده استفاده نکنید.
 
2-مصرف آب
برای اطمینان یافتن از مقدار مصرف آب، مدلهای مختلف و مقدار مصرف آنها را با دقت بررسی کنید.
 
3-شستشوی هوشمند
بعضی مدلهای ماشین ظرفشویی دارای حسگرهایی هستند که با عبور دادن شعاع نور از میان آب و اندازه گیری شفافیت آن، میزان کثیفی آب را تشخیص داده و زمان خالی شدن و تعویض آب را مشخص میکند.
 
 
4-آب گرمکن
تقریبا تمام ماشینهای ظرفشویی به آب گرم متصل میشوند. آب گرم منزل معمولا در درجه 48 تا 55 درجه سانتیگراد تنظیم میشود. ماشینهای ارزانتر از همین دمای آب استفاده میکنند و ماشینهای گرانتردارای سیستم گرم کننده هستند. برای شسته شدن چربی و پاک شدن مواد شوینده، دمای آب باید 60 درجه باشد. از طرفی داغ بودن آب نیاز به خیس کردن و آب کشی مکرر را از بین برده و در مصرف آب صرفه جویی خواهد نمود. مدلهای جدیدتر، ظروف را با آب داغ شسته و با آب سرد آب کشی میکند تا در مصرف برق نیز صرفه جویی شود.
 
5-برنامه های شستشو
تمام ماشینهای ظرفشویی دارای سه برنامه شستشو هستند : سبک، معمولی و سنگین. برنامه های دیگر شامل شستشوی ظروف چینی/کریستال، قابلمه، خیس کردن، صرفه جویی در انرژی و شستشوی کوتاه هستند. مدلی را انتخاب کنید که بدون داشتن خواص اضافه که تنها موجب گرانتر شدن آن میشود، نیازهای شما را هم برطرف کند.
 
6-خشک کن
ماشینهای ظرفشویی دارای خشک کن، برق زیادی مصرف میکنند. اما مدلهایی که مخزن استیل دارند، به دلیل اینکه مخزن حرارت را نگه میدارد، خشک شدن عادی ظروف را تسریع میکنند.
 
7-مقدار صدا
ماشینهای ظرفشویی اصولا پر سرو صدا هستند که از گردش موتور، فشار آب و...ایجاد میشود. اگر دستگاهی که انتخاب میکنید دارای دیواره های عایق کاری شده باشد، صدای مزاحم آن تا حد زیادی - نه کاملا - برطرف خواهد شد.
 
☎️مرکز تماس بوش ایران جهت مشاوره خرید : 33545821-33545822
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح