فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wednesday 24 April 2024

راهنمای خرید لوازم خانگی کم مصرف

زمانی که برای خرید لوازم خانگی به فروشگاه های معتبر مراجعه می کنید، چه مواردی را مد نظر قرار می دهید؟ آیا تا به حال پیش آمده که علاوه بر توجه به مواردی مثل مدل، رنگ، کارایی، قیمت به موضوعی مثل میزان مصرف انرژی آن وسیله ی برقی نیز توجه کنید؟ اکثریت افراد به دنبال خرید محصولاتی هستند که در علاوه بر داشتن بالاترین کارآیی و راندمان، مصرف انرژی پایینی داشته باشند و این موضوع یکی از مهمترین پارامتر هایی است که در هنگام خرید لوازم خانگی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم زیرا کم مصرف بودن به میزان زیادی باعث کاهش هزینه ها و همچنین افزایش طول عمر یک دستگاه خواهد شد.
 
بدیهی است که خریداران قبل از انتخاب هر محصولی برند های مختلف را  با یکدیگر مقایسه می کنند تا اطلاعاتی در مورد آن ها به دست آورند. برای خرید لوازم خانگی برقی مناسب علاوه بر به دست آوردن اطلاعات در مورد برند ها، مدل ها و.. شما باید در مورد نوع قطعات داخلی به کار برده شده در ساخت محصول اطلاعاتی داشته باشید؛ این پارامتر نیز یکی از مهمترین عواملی است که در تشخیص میزان کم مصرف بودن دستگاه تاثیر دارد. در واقع کیفیت و نوع قطعاتی داخلی لوازم برقی تعیین کننده ی میزان مصرف انرژی آنها می باشد؛ بنابراین در هنگام خرید لوازم خانگی کم مصرف ضروری است که علاوه بر جنس و ظاهر دستگاه به کیفیت قطعات داخلی توجه داشته باشید.
 
پیشنهاداتی برای کاهش مصرف انرژی در هنگام استفاده از لوازم خانگی کم مصرف:
 
نحوه ی استفاده ی کاربر از دستگاه های برقی خریداری شده نیز می تواند تا حد زیادی بر روی کاهش میزان مصرف انرژی توسط لوازم برقی تاثیر داشته باشد. برای کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی بیشتر پیشنهاد می شود که برای مثال :
 
یخچال و فریزر را در محیط های گرم و یا نزدیک به سایر لوازم خانگی که گرما ایجاد می کنند، مانند اجاق گاز قرار ندهید این کار در باعث افزایش راندمان یخچال و کاهش مصرف انرژی می شود.
در زمان استفاده از اجاق گاز ظرف را متناسب با شعله ی گاز انتخاب نمایید این عمل باعث کاهش مصرف انرژی خواهد شد.
میزان مصرف آب برای ماشین لباسشویی را متناسب با مقدار لباسی که قرار است شسته شوند، تعیین کنید.
☎️مرکز تماس بوش ایران جهت مشاوره خرید : 33545821-33545822
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح