فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

نحوه نگهداری و مراقبت از گاز

شاید فکر کنید اگر گاز در خانه نباشد اتفاقی نمی افتد ولی باید بدانید که گاز و فر (این تشکیلات) قلب خانه ی شما هستند. نکته اصلی بعداز استفاده از این وسایل این است که پس از هر بار استفاده تمیزشان کنید. اصلی ترین علتی که باعث می شود گاز شما صدمه ببینداین است که مواد غذایی روی گاز بریزد و بعد از هر بار استفاده گاز دوباره بسوزد و بسوزد.در اینجا به شما میگوییم که چطور از گازتان نگهداری کنید.
 
هرگونه کثیفی را همان لحظه پاک کنید تا نخواهد بارها و بارها روی گاز پخته بشود و سخت تر پاک بشود.اگر گازتان دستمال تمیز کاری مخصوص دارد، آن دستمال ها هم باید مرتبا با پاک کننده های چربی برنده تمیز بشوند. مطابق با نوع کثیفی نیاز است که دستمال را در محلول جوش شیرین و آب و سرکه بخوابانید که خیس بخورد.
 
اگر لکه ای روی گازتان بود بگذارید سطح گاز خنک بشود و با یک تیغ اصلاح آن را بتراشید و اگر لازم بود با یک شیشه شور روی آن را پاک کنید
 
فر را قبل از اینکه مواد غذایی بخواهد به لایه های درونی اش آسیب برساند تمیز کنید. کثیفی های ناشی از پخت و پز اغلب حاوی قند هستند که اسیدی است و اگر مدت طولانی در فربماند به فر آسیب می رساند.
 
در فر و دور در را تمیز کنید.مواد غذایی اگر بین در گیر کرده باشد باعث می شود گرما بیرون برود. اگر چفت در آسیب ببیند به راحتی تعویض می شود.
 
خلاصه ای از مراحل نگهداری از اجاق گاز
  • با یک تیغ اصلاح به آرامی هر چیزی روی گاز ریخته را بتراشید
  • 5 قاشق آب را در یک فنجان جوش شیرین حل کنید، طوری که محلول نهایی خمیری شکل بشود
  • داخل فر و روی گازرا با این مواد پاک کنید
  • از یک اسفنج نمناک و یک آبپاش که داخل آن سرکه ریخته شده برای پاک کردن محلول از روی گاز استفاده نمایید.
 
☎️مرکز تماس بوش ایران جهت مشاوره خرید : 33545821-33545822
 
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح