فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

چگونه از ماشین ظرفشویی نگهداری کنیم؟

این وسیله که نیاز به خدمتکار را کم می کند اگر خراب بشود جای خالیش به خوبی احساس می شود. چیز اصلی که باعث می شود ماشین ظرفشویی شما در طی زمان آسیب ببیند این است که شما تصور می کنید با استفاده معمول مشکلی برای ماشین ظرفشویی پیش نمی آید. اگر درست ظرف ها را در ماشین ظرفشویی بچینید و اصول نگهداری از ماشین ظرفشویی را بلد باشید باعث می شود خطر از سر شما بگذرد. نکات زیر رابه خاطر داشته باشید تا مجبور نشوید ظرف هایتان را خودتان بشویید.
 
💡نکات مهم راهنمای نگهداری و مراقبت از ماشین ظرفشویی:
 
لاستیک و چفت در ماشین ظرفشویی را کنترل کنید تا در صورت پوسیدگی  و خرابی آن را تعویض نمایید.نشتی از در نه تنها خسته کننده است بلکه ضررهای مالی بیشتری هم به همراه  دارد.لاستیک در ماشین  ظرفشویی را با آب و چودر صابون تمیز کنید تا خوب کیپ باشد
 
ظرف ها را درست داخل ماشین ظرفشویی بچینید که به سبدهای ماشین آسیبی وارد نشود. سبدهای ماشین ظرفشویی اغلب از مفتولهای استیل پوشیده شده با پلاستیک ساخته شده که در اثر استفاده نادرست از آن ممکن است آسیب ببیند. اگر پوشش پلاستیکی سبدها کنده بشود نهایتا فلز زیر آن زنگ می  زند. هر ناحیه ای کهاین اتفاق افتاد به سرعت آن را بپوشانید. هر دو سبد بالایی و پایینی یکسری چرخ و غلطک دارد که به راحتی تعویض می شود. حتی تعویض سبد ماشین ظرفشویی هم ساده است ولی هزینه بر است.
 
حتما عملکرد مواد شوینده و آبپاش ها را بررسی کنید. ببینید که در قسمت مواد شوینده سفت بسته بشود و در هنگام شستو شو باز بشود.حواستان به هر گونه نشتی ای باشد.
 
وقتی ماشین ظرفشوییتان کار می کند ببینید که صداهای عجیب و غریب نمی دهد، مثلا صدای ساییده شدن و خردشدن. باقی مانده های مواد غذایی ویا شیشه های شکسته شده یا خرده استخوان اگر در ناحیه  پمپ قرار بگیرد میتواند باعث بروز مشکلات جدی در فیلتر و پروانه دستگاه بشود.اگر هر نوع صدایی شندیدی کار را متوقف کنید و ببینید مشکل از کجاست
 
نکات مهم:
 
-ببینید که چفت در نشتی نداشته باشد و در تاب بر نداشته باشد. ببینید فاصله سبدها از دو طرف یکسان باشد
-قطعات بزگتر مثل تخته خرد کن و ماهی تابه را در بغلها بگذارید و همچنین در سبد پایینی چون نمی گذارد که آبپاش بچرخد
-چاقوها را به خاطر رعایت نکات ایمنی رو به پایین گذارید و بقیه قاشق چنگالها را رو به بالا بگذارید تا خوب تمیز بشود.
 
☎️مرکز تماس بوش ایران جهت مشاوره خرید : 33545821-33545822
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح