فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 25 April 2024

چه سایز ماشین لباسشویی برای شما مناسب است؟

ماشین لباسشویی قدیمی خوب شما الان دیگر صدا می دهد و خراب شده.این خبر بدی نیست ، چون الان می توانید یک مدل جدیدترش را با کلی امکانات جدید بخرید که کار شما را راحت تر می کند. و الان می توانید لباسشویی را بخرید که با تعداد افراد خانواده هماهنگ باشد. شما یک بچه ای دارید که ورزش می کند ، پس باید بدانید که یک ماشین لباسشویی می خواهید که لکه بری خوبی داشته باشد. شما کلی زمان می گذاشتید که لباس زیرتان را با دست بشویید ،پس چرخه ی شست و شوی لباس های ظریف باید برایتان مهم باشد. خب سوال این است که ماشین لباسشویی جدید چقدر بزرگ باشد؟پس در این مطلب که راهنمای انتخاب اندازه یا سایز ماشین لباسشویی می باشد با ما همراه باشید.
چه سایز ماشین لباسشویی را انتخاب کنید؟
اینکه چه سایز لباسشویی را انتخاب کنید به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله اینکه حجم لباس هایتان چقدر است، و چقدر فضا برای جا دادن ماشین لباسشویی لازم دارید.به طور متوسط کوچکترین لباسشویی ها 61 سانتی متر عرض دارند و بین 2 تا 4 کیلوگرم لباس برای شست و شو در آن جا می شود.اگر خانه ی شما در آپارتمان است و تنهایی زندگی می کنید این نوع لباسشویی ها مطمئنا چیزی است که دنبالش هستید.ولی اگر لازم بود لحاف بشویید چه ؟
 
مدلهای بزرگتر حدود 69 سانتی متر عرض دارند و گنجایش 4 تا 6 کیلو لباس را دارد، که مناسب یک خانواده با جمعیت متوسط است ، و داخل آن ملحفه هایتان هم می توانید بشویید. البته لباسشویی هایی با گنجایش بالاتر هم وجود دارد که بین 6 تا 8 کیلو در هر بار لباس میشوید که اگر حجم لباسهایتان زیاد باشد این لباسشویی ها از لحاظ زمان و مصرف انرژی مقرون به صرفه تر است. نظر ما این است که بزرگترین ماشین لباسشویی که پولتان می رسد را متناسب با جایی که دارید بخرید.
 
☎️مرکز تماس بوش ایران جهت مشاوره خرید : 33545821-33545822
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح