فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

نکاتی برای استفاده صحیح از جاروبرقی

استفاده صحیح از جاروبرقی به عنوان یکی از همه کاره ترین لوازم نظافتی در خانه باید به درستی انجام شود یعنی باید بدانید که چه چیزهایی را هرگز نباید با جاروبرقی تمیز کرد تا موجب آسیب نشود.  هر چیزی نمی تواند بدون واردکردن آسیب توسط جارو مکیده شود. در این جا 5 مورد را نام می بریم که باید آن ها را با روشی دیگر تمیز کنید. 
 
چیزهایی را که نباید با جاروبرقی تمیز کرد:
 
گرد و غبار خیلی ریز:
 
چنانچه به تازگی  خانه ی خود را بازسازی کرده اید، باقی مانده های سمباده زنی یا دیگر ذرات ریز را با جاروبرقی جارو نکنید– شما باید به جای آن از یک ماشین با استقامت تر (مانند جاروبرقی هایی که لوله و مخزن بزرگ دارند) استفاده نمایید. گرد و غبارهای خیلی ریز فیلتر یا کیسه جارو را فوراً مسدود کرده و در نتیجه ماشین شروع به برگرداندن خاک ها به درون هوا می کند. 
 
تکه های بزرگ شیشه
 
باید بدانید که تکه های بزرگ شیشه ی شکسته برای جاروبرقی شما خطرناک هستند. آن ها ممکن است کیسه ی جارو را سوراخ کرده، در لوله ی جارو مانده یا داخل جارو را خراش دهند. بنابراین برای تمیز کردن آن ها به جای جاروبرقی از جارو دستی استفاده نمایید. 
 
استفاده صحیح از جاروبرقی
غذای خیس (یا هر چیز مرطوب دیگر)
 
در واقع جاروبرقی معمولی شما برای برداشتن و نظافت چیزهای خیس طراحی نشده است، خواه حبوبات خیس، غذای مرطوب سگ یا حتی مقداری از غذای ریخته شده باشد. به جای آن از یک دستمال کاغذی استفاده کنید، یا برای کارهای بزرگ یک جاروبرقی دو کاره مخصوص سطوح خشک و خیس بخرید.
 
☎️مرکز تماس #بوش_ایران جهت مشاوره خرید : 33545821-33545822
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح