فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

تفاوت ماشین های لباسشویی بوش ساخت آلمان با ترکیه

از جمله معیارهای مهم در خرید لوازم خانگی مانند یخچال،ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی عملکرد مفید دستگاه می باشد. به دلیل اینکه خرید لوازم خانگی بزرگ نیازمند صرف هزینه زیادی می باشد بنابراین طبیعی است که هر نوع اشتباه در انتخاب و خرید می تواند صدمه ای جبران ناپذیر به جیبتان وارد کند. انتخاب برند تعیین کننده کیفیت است، بنابراین سعی کنید که از آزمون کیفیت سربلند بیرون بیایید.
 
امروزه تنوع ماشین لباسشویی های بوش آنقدر زیاد شده است که در واقع آدم می ماند کدام یک مناسب ترین انتخاب است و لباسشویی آلمان بهتر است یا ترکیه یا …؟؟؟ از این رو این مقاله را برای شما عزیزان مهیا کردیم که  تفاوت ماشین های لباسشویی بوش ساخت ترکیه با آلمان را برایتان شرح دهیم. 
در این که برند بوش یکی از بهترین تولیدکنندگان لباسشویی دنیا می باشد شکی وجود ندارد. امروزه شرکت بوش آلمان در چند کشور خط تولید لوازم خانگی با مارک بوش دارد که تحت لیسانس مهندسان آلمانی می باشد.
 
موضوعی که امروزه در ذهن خیلی از مردم باعث سردرگمی شده است این که لباسشویی بوش ساخت کشورهایی غیر از آلمان که در بازار می باشد حتما کیفیت دستگاه پائین تر است. ولی باید بگوئیم تمام لوازم خانگی بوش در سرتاسر دنیا با توجه به بالاترین استانداردهای جهانی کیفیت زیر نظر مهندسین آلمانی تولید می شوند و تمام قطعات بکار رفته در لباسشویی بوش ترکیه و لباسشویی بوش آلمان یکی میباشد.به عنوان مثال ماشین لباسشویی ساخت ترکیه به خاطر هزینه کارگر ارزان و حمل و نقل راحت تر با هزینه پائین، قیمت پائینتری نسبت به لباسشویی ساخت آلمان دارند.
 
قیمت ماشین لباسشویی های ترکیه از دو میلیون و سیصد هزار تومان شروع می شود که از لحاظ مصرف انرژی و کیفیت شستشو و گارانتی دستگاه نسبت به نمونه مشابه ساخت آلمان هیچ فرقی ندارند.
 
☎️مرکز تماس بوش ایران جهت مشاوره خرید : 33545821-33545822
 
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح