فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

نحوه استفاده از توپ های لباسشویی


یکی از مسائلی که در استفاده از ماشین های لباسشویی باید به آن توجه داشت، نوع پودرهای لباسشویی برای شستن لباس ها است. در این زمینه باید پودری انتخاب شود که نه تنها به خوبی لباس ها را می شوید، بلکه کمترین ضرر را برای افراد و محیط زیست داشته باشند. به همین دلیل امروزه استفاده از توپ های لباسشویی ، یکی از بزرگترین موفقیت های بشر در شست و شوی لباس در ماشین های لباسشویی که به عنوان  دوستداران محیط زیست، شناخته شده اند. دلیل این نامگذاری این است که:

۱-   جنس این توپ های لباسشویی، از سرامیک و مواد پلاستیکی غیر سمی است در نتیجه نه تنها در زمان شست و شو برای لباس ها و در نتیجه انسان، مضر نیست بلکه ضرری برای محیط زیست هم ندارد.

۲-   معمولا پودرهای لباسشویی، دارای مواد مضری هستند که وقتی به محیط زیست بر می گردند، آثار مخربی را ایجاد می کنند در صورتی که این توپ های لباسشویی، مواد شیمیایی سمی ندارند.

۳-   از آنجایی که  مولکول های آب را به ذرات ریز می شکند و سبب می شود که قدرت شست و شو بالا رود، در میزان مصرف آب صرفه جویی می کند و از این نظر، یک حامی بزرگ محیط زیست است.
چگونه از توپ های لباسشویی استفاده کنیم

در استفاده از توپ های شست و شو، شما باید توجه کنید که لباس شما در چه حدی کثیف است برای این منظور سه حالت وجود دارد:

۱-   لباس هایی که فقط عرق بدن بر روی آن ها قرار دارد.

در این حالت کافی است که توپ یا گوی لباسشویی را داخل ماشین لباسشویی قرار دهید و برنامه مناسب شست و شو را تنظیم نمایید. پس از اتمام کار ماشین لباسشویی، لباس ها را خارج نموده و توپ را داخل ماشین بگذارید تا برای شست و شوی بعدی از آن استفاده کنید.

۲-   لباس های شما تا حدودی چرک و کثیف است.

در این حالت برای این که بازده گوی لباسشویی بیشتر شود، بهتر است که قبل از شست و شو به مدت ۲۰-۱۵ دقیقه ، لباس ها  و گوی را خیس نمایید.

۳-   لباس ها بسیار کثیف هستند.

برای لباس های خیلی کثیف توصیه می کنیم که در کنار استفاده از گوی، مقداری پودر لباسشویی هم اضافه کنید که این میزان باید یک پنجم میزان پودری باشد که قبلا در شست و شو بدون توپ لباسشویی، استفاده می کردید.

☎️مرکز تماس بوش ایران جهت مشاوره خرید : 33545821-33545822

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح