فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | Thursday 28 March 2024

تفاوت مایع لباسشویی با پودر لباسشویی

با توجه به پیشرفت در ماشین های لباسشویی، برندهای تولید کننده شوینده های لباس نیز سعی کرده اند همزمان با پیشرفت تکنولوژی در ماشین های لباسشویی پیش رفته و بهترین شوینده های لباس را وارد بازار نمایند. در ابتدا که شوینده های لباس وارد بازار شدند، این شوینده ها به صورت پودری بودند و تا سالیان سال این روند تولید ادامه داشت تا این که در سال های اخیر، شاهد حضور مایع های شونده لباس در بازار هستم. با توجه به این که ما مدت های طولانی از پودرهای شوینده استفاده کرده ایم لذا قبول مایع های شونده لباس کمی در ابتدا برای افراد سخت بوده و به همین دلیل در این مقاله ما سعی کرده ایم تفاوت میان مایع و پودر لباسشویی را بیان کنیم تا در زمان خرید از میان شوینده ها، بهتر بتوانید انتخاب کنید:

۱-   مایع لباسشویی، یک شوینده ملایم است لذا زمانی که لباس های شما بسیار کثیف است، توصیه می کنیم از پودر لباسشویی استفاده کنید زیرا قدرت پاک کنندگی پودر لباسشویی از مایع لباسشویی بیشتر است ولی اگر لباس ها زیاد کثیف نیست یا خیلی بو نگرفته است، از مایع لباسشویی برای شست و شو استفاده کنید.

۲-   با توجه به این که قدرت پاک کنندگی پودرهای لباسشویی بسیار بالا است لذا اگر بافت لباس شما ظریف و حساس است بهتر از است از پودر برای شست و شو استفاده نکنید زیرا همین قدرت پاک کنندگی بالا به مرور زمان به بافت لباس های حساس آسیب می زند. در این شرایط بهتر است از مایع لباسشویی استفاده شود.

۳-   بدن کودکان بسیار حساس است لذا در هنگام شست و شو باید به این مسئله اهمیت داد. لذا با توجه به قدرت بالای پودرهای لباسشویی در شستن لباس ها، توصیه می کنیم که از مایع لباسشویی برای شستن لباس های کودکان استفاده شود زیرا این شوینده ملایم است و پس از اتمام شست و شو، به پوست بدن کودک آسیب نمی زند.

۴-   در استفاده از مایع لباسشویی، شما مشکل انحلال شوینده در هنگام شست و شو را ندارید. زیرا برخی از پودرهای لباسشویی در زمان استفاده در ماشین لباسشویی، به خوبی در آب حل نمی شوند و پس از اتمام شست و شو، شما پودر سفید رنگی را همانند گرد روی لباس ها مشاهده می کنید که وجود این گرد به دلیل همان عدم انحلال درست و کامل پودر شوینده است.

۵-   مایع لباسشویی برای انواع مختلف لباس ها ساخته شده است و ما شاهد مایع لباسشویی مشکی شوی، سفید شوی و رنگی شوی در بازار هستیم در صورتی که این تفکیک برای پودرهای لباسشویی وجود ندارد.

☎️مرکز تماس بوش ایران جهت مشاوره خرید : 33545821-33545822

 

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح