فروش و مشاوره
09389272860
02133553080
09389272860
33553080
اینستاگرام
بوش ایران
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | Friday 19 April 2024

نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی سخت نیست اما چیدمان درست باعث می شود که ظرف های شما تمیزتر شسته شوند. این کار همچنین به صرفه جویی در انرژی و زمان هم کمک می کند.
 اگر نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی درست نباشد حتی بهترین دستگاه ها هم عملکرد خوبی نخواهند داشت.
مرحله ۱
رَک بالا: لیوان ها، فنجان ها و کاسه های کوچک را در رک بالا قرار دهید.از انباشتن بیش از حد ظروف در دستگاه پرهیز کنید زیرا خطر شکستن ظروف افزایش یافته و مانع از جریان آب و شوینده می شود. ظروف پلاستیکی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را نیز در رک بالا و دور از المنت حرارتی قرار دهید تا آسیب نبینند.
مرحله ۲
ظروف نقره: قاشق ها و چنگال ها را طوری درون دستگاه بچینید که دسته آن ها رو به پایین باشد. اما دسته چاقوها باید رو به بالا باشد تا در هنگام بیرون آوردن آن ها به دست‌تان آسیب نرسد. اگر ماشین ظرفشویی شما یک سبد باز دارد، قاشق ها و چنگال ها وچاقوها را با هم مخلوط کنید تا اشیاء مشابه دچار همپوشانی و تودرتویی نشوند.
مرحله ۳
اشیاء بزرگتر: بشقاب های بزرگ، دیس های دایره ای و ظروف بزرگتر را در قفسه پایینی قرار دهید. ظرف های خیلی بزرگ مانند دیس های بزرگ و تخته آشپزی را باید در کناره ها و عقب دستگاه قرار داد تا مانع از جریان آب و شوینده نشوند. ظروف پخت و پز را روبه پایین و در جهت بازوی اسپری قرار دهید.
قابلمه و ماهی تابه آلومینیومی یا زنگ نزن را معمولاً می توان در ماشین ظرفشویی شست. به پشت ظروف پخت و پز دقت کنید که آیا علامت قابل شستشو در ماشین ظرفشویی را دارا هستند یا خیر. 
چاقوهای بزرگ را هرگز درون ماشین ظرفشویی قرار ندهید زیرا گرما و مواد شیمیایی اثر خود را روی آن ها می گذارند. اشیاء ساخته شده از برنج، برنز، چوب یا چینی با تزیینات طلا را نیز درون دستگاه قرار ندهید.
 
در آخر، جامایع آبکشی را پرکنید تا خشک کردن سریعتر و بدون باقی گذاردن لکه روی ظروف انجام شود.
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت برای بوش ایران محفوظ می باشد.
طراحی سایت و سئو : ایران طراح